fredag 30. mai 2008

Forsiden :O

Jarå.
2. del av M7 i dag då. Jeg synes det gikk greit jeg,
men stakkarn som satt ved siden av meg klarte ikke konsentrere seg,
og klarte ikke skrive ned noe som helst.. :/
Synes litt synd på ham da ^^.

Fikk spørsmål av læreren min i dag, om jeg ville lage forsiden til skoleavisen!
Pleier egentlig bare trekke ut en tilfeldig tegning, men nå spurte de meg. : D
Lurer litt på hva jeg skal gjøre på forsiden.. Skulle ha noe med sommer å gjøre,
og jeg kunne tegne for hånd eller på pc.. Vi får se hvordan det går :)

Møtte broren til Ellen ute i stad da ! Koslig det :)
Han stoppa og ville prate med meg osv.
Han ser ut som en 14. åring selv om han er 17 da, Haha !

Så har jeg vondt i øyet da.. :( Øyekatar tror jeg vi fant ut..
Var hos legen i stad og fikk noe dråper å greier.
Svir rundt øyet, og har fått skikkelig tørr hud der, ekkelt ! :/
Det bare ene øyet. Så antakelig ikke allergi,
har ikke allergi mot noe som helst ellers så er lite sannsynlig det da :)

Btw, meg som har laget layen på DS ! : D
Morro at de ville bruke den ! Hadde jeg aldri trodd :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Først og fremst: Layen på DS er nydelig og jeg ble sittende å stirre på den da jeg først så den. Du er utrolig flink skal jeg si deg. Lage forstida til skoleavisa høres sikkelig tøft ut. Vi har ikke skoleavis, men hadde vi hatt det hadde jeg antageligt vært på knærne i å skrive eller lage forsida til den.

Sauen sa...

Takk og takk! : D

Liten skole med ca 350 elever, men synes det er morsomt å lage forsiden forde! :P