søndag 1. juni 2008

Golfen !

Photobucket

Rakk ikke skrive i går, men da var jeg på golfbanen på losby ! :O
Jeg var med og tok bilder da :P
4 timer trasking på ca en mil tilsammen var ganske slitsomt, men det ble mange fine bilder !
Også fant vi en liten hoggorm på banen, den det er bilde av ^^
Tok også noen bilder av Mamma, Pappa, Helle, Morten og Karine som spilte golf (:


Photobucket

Tok noen bilder av ender og andunger og andre ting jeg fant :P
Også var det esler der !

En veldig morsom dag da ! :P
Hvis du vil se flere bilder, er det bare å spørre etter det på Fresh Flamingo eller Different Style (:


Photobucket

Ble designer på Fresh Flamingo da! :D
har ikke vært designer på en stund, håper jeg får mange bestillinger, og alle blir fornøyde med det jeg kommer med :)

Ingen kommentarer: